Praktisch

Praktische informatie

FAQ

  • Kan ik de MaRun op een andere manier steunen?

    Alle hulp is welkom! Voor bedrijven hebben we verschillende sponsormogelijkheden. Als particulier kunt u de MaRun steunen door middel van een donatie, welke volledig ten goede komt van het goede doel. U kunt een donatie doen t..n.v. Stichting MaRun, Rabobank: NL33RABO0321988051

  • Waar kan ik parkeren?

    Parkeren is mogelijk op De Olmen, parkeerplaats aan de Grote Hoorn, bij het gemeentehuis Marum of Sportpark De Holten

  • Kan ik douchen na afloop?

    Douchen is mogelijk in sporthal de Holten, hoornweg 46. Deze ligt op ca. 800 mtr afstand vanaf de finish.

  • Is inschrijven op 30 september mogelijk?

    Zeker! Daginschrijving is mogelijk vanaf 13.30 uur tot 15:00, tegen een meerprijs van €1,-.

  • Waar moet ik me melden voor daginschrijving?

    Inschrijven kan op 30 september tot 15:00 uur (5km en 10km) in bij het Start/Finishgebied in het winkelcentrum te Marum.

  • Is pinnen mogelijk bij daginschrijving?

    Ja, er is een pinautomaat aanwezig waarmee ook contactloos betaald kan worden.

  • Kan ik mijn afstand wijzigen?

    Heb jij je ingeschreven voor de MaRun maar wil je toch graag een andere afstand lopen? Dat kan! Kom op de wedstrijddag naar onze inschrijfruimte. Met je oorspronkelijke startnummer kan je dan naar de inschrijfbalie en dan kan het startnummer omgeruild worden naar de gewenste afstand. De inschrijvers passen je gegevens in het systeem aan en je krijgt het juiste startnummer voor de juiste afstand. De kosten voor het nieuwe startnummer zijn wel €3. Let op dat je niet met je 5km startnummer de 10km gaat lopen. Dan komt je uitslag niet goed in de uitslagen te staan!